۳ پاسخ

اگر اشتباه نکنم مامان من رفتن متخصص داخلی چون داخل سینه‌شون یه کیست بود که برداشت متخصص.
ماما و متخصص زنان ربطی به سینه ندارن تاجاییکه میدونم.

ماما

بروپیش ماما سینتو معاینه میکنه
یابرومتخصص زنان

سوال های مرتبط