دولتی بیمت داشته باشی نمیگیرت
ن نمیگیره من رفتم دولتی سزارین دوم بودم زیر میزی نگرفت اصلا با بیمه سلامت کلا شد دوتومن سزارینم و کارای بیمارستانم رو هم
من سه شنبه سزکردم
دکترم نامه نمیداد ولی خب چون خودم درد داشتم رفتم بیمارستان معاینه شدم سز اورژانسی شدم دکتر شیفت بود...۳میلیون گرفتن واس بیمارستان دولتی هم نبود
آره دکتر من گرفت
زیرمیزی نیست .
این دکترا چون خیلی سرشون شلوغه میگن اگ میخوای من سزارین کنم تعرفه م بالاتره اینقدر جدا خودم میگیرم اگه نمیخوای ک برو دکتر دیگه
بیمارستان های دولتی معمولا یه درمانگاه برای ویزیت زنای باردار دارن برو اونجا تشکیل پرونده بده و مراقبت هاتو انجام بدن. که بعدا هم همونجا سزارین بشی
قبل از زایمان برو پرونده باز کن تو بیمارستان رایگان عمل میکنن
بروبیمارستان دولتی از یه دکتر نوبت بگیر ویزیتت کنه زمان زایمانت مشخص که شد کی هست نیازی به هیچ هماهنگی قبلی نداره همون روز برو بیمارستان بستری میشی و به سلامتی میری واسه زایمان. انشاءالله یه زایمان راحت داشته باشی و کوچولوت صحیح و سالم به دنیا بیاد ❤
من سزارین دومم بود ولی دکترم۶تومن شیرینی طور ازم گرفت ولی واقعا دکترم عالی بود
نه دیگه اولی سزارینی .دومی هم همونی برو بیمارستان دولتی هیچی هم ازت نمیگیرن ..منم دکترم میگفت پول بده تا نامه بدم .مو ن پول دادم ن نامه دیگه خواستم رفتم بیمارستان
عزیزم اگ اولی و سزارینی باشی دومی هم سزارین میشی دیگ پول گرفتنشون واس چیه ؟
واس دومی بیمارستان پول خودشو میگیره دیگ اون زیر میزی حساب نمیشه
بهر حال سزارینی هستی اورژانسی هم بری دکتر شیفت عملت میکنه
نه .پول نمیگیرن
اولی سزارین بودی؟
نه دیکه نمیگیره
ی دکتر خوب پیداکن بیمارستان دولتی برو تحت نظرش زایمان کن
اجباری دیگه نباید پول بدی که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.