خانما کسی بوده آزمایش اولیه بارداریش تیروئیدش بالا باشه
چکار کردین؟

۴ پاسخ

قرص میده نگران نباش

باید قرص بخوری و یه مدت بعد دوباره ازمایش بدی بری پیش دکتر غدد بهتره

تکرار کردم ازمایشو
اوکی شد

بله عزیزم باید بری زیرنظر متخصص غدد

سوال های مرتبط

مامان تی تی💗🌸 مامان تی تی💗🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری