بوعلی زایمان میکنی ؟
دکترت کیه عزیزم چقده هزینه ؟
۳۷،۳۸ نامه میدن دیگه برای همه همینطوره
شما اشتباه برداشت کردی
نه عزیزم ۳۷ نرماله
من با اینکه تصمیمم سزارینه ولی دوست دارم تا هفته ۳۹ و ۴۰ بمونم
به من ۳۴ هفتگی داد
خوب گفته که زمانشو
به من ۳۸ گف میده
درست گفته عزیزم، سزارین هفته ۳۸ انجام میشه معمولا
درست گفته همون 37با 38نامه میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.