۵ پاسخ

من کرا پروتئین کردم خیلی بهتر از پروتئین تراپیه .

بوتاکس صافیش از پروتیین تراپی بیشتره احیاهم خیلی خوب میکنه

سوال دیشب من 😂🫂من فردا می‌خوام برم بوتاکس ،برای موهای خشک و حالت دار بوتاکس بهتره ،صافی کمتری داره پروتین برای صافی بیشتر موهایی که حالت کشسانی دارن و اینکه این پروتیین به مو می‌رسونه بوتاکس بیشتر حالت ویتامین و آبرسانی داره مدت زمان بوتاکس تقریبا سه ماهه پروتین بیشتر

بوتاکس ماندکاری و صافی بیشتر داره

بوتاکس فک کنم تزریق داره ولی بهتره

سوال های مرتبط