بععععععععله😅خودشون کشتن ۴۸۰ واریز کردن
۷۵۰زدن
اره ۵۲۰ تومن برا من زدن
سپه نیومده ؟؟ هنوز ولی برا شوهرم ملت اومده
انقدر مبلغش زیاده، در پوست خود نمی گنجم هم اکنون 😅😂😅
تجارت نیومد؟
برای همسرم صبح زود اومد برای من هنوز نیومده پیامش
من الان فهمیدم اصلا سهام ندارم😐😂تا الان نمیدونستم حالا از مامانم پرسیدممیگه اصلا ثبت نامتنکردیملگد زدن به بختم الان با ۴۰۰ تومن اگر میدادن میتونستم یه بنز بخرم😂🫠
تو چ کارتی اومد برات؟
اره اصلا نمیدونم چطور خرج کنم این همه پولو😒
بانک ملی نزدن 😏
نمیدونم من نگا نکردم
پونصد و بیست تومن ریختن برام 😁😁
با این پول میرم همه چی میخرم 🤔🤔
چرا هر دفعه کمتر میشه 480زدن اینبار
فکر کنم دفعه بعد ی پولیم ازمون بگیرن
بله دیروز
من بانک سپه ام هنوز برام نیومده
۵۲۲ تومن
مگه چقد میریزن دوستان
بانک سپه ام که قطعه
من بانک ملیم نمیدونم پیامک نیومده
ما نداریم☹️
نه نیامده هنوز
آره نمیدونم کجا و چجوری خرج کنم
ما نداریم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.