۴ روز تاخیر بدون علائم
دارم میرم بتا بدم 🥺

۳ پاسخ

انشاالله که مثبتی توروخدا خبرشو بده بهمون 😍😍😍

انشاالله خوش خبرباشی

انشالله مثبت گلم بی بی چک نزدی ؟؟

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته پنجم بارداری
مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری
مامان هامین🤍 مامان هامین🤍 روزهای ابتدایی تولد