عزیزم من روبیکا یه گروه زدم مخصوص افرادی که هم هفته هستیم، اگر خواستی عضو شو تجربیاتمون رو در اختیار هم بذاریم
@Zahrasnii
بستگی به زود یا دیر گرفتن لقاح داره
عددش مهم نیست مهم روبه رشد بودن بتا هستش
ممکنه زیر صد باشه چون زود دادی و یا شایدم هورمون بارداریت زیاد باشه زیاد درگیر نباش
بتا هر کسی فرق داره گلم
بستگی داره کی لقاح صورت گرفته
خیره عزیزم
مبارک باشه
چند عزیزم؟
چندجانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.