اومدم بتا بدم با ۴ روز تاخیر عددش چند باشه خوبه؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

عزیزم من روبیکا یه گروه زدم مخصوص افرادی که هم هفته هستیم، اگر خواستی عضو شو تجربیاتمون رو در اختیار هم بذاریم
@Zahrasnii

بستگی به زود یا دیر گرفتن لقاح داره
عددش مهم نیست مهم روبه رشد بودن بتا هستش

ممکنه زیر صد باشه چون زود دادی و یا شایدم هورمون بارداریت زیاد باشه زیاد درگیر نباش

بتا هر کسی فرق داره گلم
بستگی داره کی لقاح صورت گرفته
خیره عزیزم
مبارک باشه

چند عزیزم؟

چندجانم

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ملیکا🩷🌱🐣 مامان ملیکا🩷🌱🐣 ۴ ماهگی
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جگرگوشه م 💙 مامان جگرگوشه م 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 هفته پانزدهم بارداری