بتا ۱۱۰۹ با ۴ روز تاخیر خوبه ؟
ترشح زرد و دل درد مشکلی نداره ؟

۲ پاسخ

بتات خوبه
ترشحت اگ بو و خارش داره باید بری دکتر عفونته اگ ن همه چی طبیعیه

بتا عالیه
ولی برای ترشح باید بری دکتر ببین خارش یا سوزش نداری

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته یازدهم بارداری
مامان حبه قند مامان حبه قند هفته شانزدهم بارداری