۴ پاسخ

ن عادی نیست برو یه دکتر

منم زیاد داشتم بعد ۳ما بند اومد

تا الان باید بند میومد. درد عادیه چون واژن خشک میشه از روان کننده استفاده کن. ولی یه دکتر برو

بهتر عزیزم دکتر ببری تا سونو و ازمایش برات بنویسه که چرا ادامه دار شده

سوال های مرتبط