بچه منم ۱۱ بود روز بعد دوباره ازمایش دادم ۱۳ شد دکتر گفت بالا نیست نیازی به دستگاه نیست گفت فقط در کنار شیر خودت شیر خشک هم بده .دو روز با قطره چکون از کنار سینه ام بهش دادم بعد آزمایش دادم ۹ شده بود
من نتونستم بذارم دستگاه دو شب بیمارستان خوابید حالا انتخاب با خودته
بزارش بالاس زردیش به سنش
من بچم زردیش ۱۳ بود بردمش بیمارستان بستری کردن دو روز تودستگاه بود
با زردی ۳ مرخص شدیم شکرخدا
کامل رفع شد
دستگاه خیلی خوبه باعث میشه زردی بچه استپ کنه بیشتر نشه
شربت شکر سرخ بده بهش زردیشو خوب میکنه اصلش باشه
عزیزم پسر منم همین بود
ولی اگر گریه هم کرد تا مدتی بغلش نکن خودش خود ب خود عادت میکنه پسر منم بشدت گریه میکرد طوری که منم پا ب پاش گریه میکردم ولی دکترا اجازه ندادن درش بیارم از دستگاهه (آخه من بیمارستان رفتم )
میتونی صدای سشوار بزاری براش تا بخوابه
یا اگر پستونک میگیره بهش بده تاثیر داره
بذارحتما
بزار در کنارش قطره شیر خشت هم بده میگن خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.