۵ پاسخ

نگران نباش هفته ت بالاست مشکلی نداری .منم طولم ۲۵ استراحتم

چقدر وزن بچت کمه دکترت چیزی نگفته

مامان فندوق
سرکلاژی؟
من سرکلاژم

منم مث تو ام مطلق
زیر باسن بالشت نازکه زیرپاهامم بالشته دوتا 💔

راحت میرسونی فقط استراحت داشته باش بالای ۳۰ هفته خود به خود سرویکس میاد پایین من ۲۶ هفته ۱۵ میل بودم تا اخر بارداری رو با ۲۵ میل رفتم

سوال های مرتبط