دیشب اروم بود؟

فرزندپروی
پوشک
یبوست

۷ پاسخ

شیراز افتضاح بود دیشب 😭

ن ازصبح تااحالا رو اصفهانه

شیراز وحشتناک بود

نهههه اصفهانو پکوندن

تبریزو ساعت۵صبح یجوری زدن از وسط خواب یجوری بیدار شدم بچمو بغل کردم فکر کردم خونمونو زدن صداش انقد وحشتناک بود فک کن از وسط خواب شیرین هراسون بیدار شی نفهمی چیکار میکنی

سمت مارو زدن اونم ۴ بار پشت هم صدا اومد😪

اره پریشبم اروم بود 😥

سوال های مرتبط