برا تیروییده.اونی ک تو بهداشت ۷۲ ساعت بعد تولد میگیرن
وای وقتی دکتر بگه ببر ارمایش زردی اونم کف پاست آره
نه.
بعضی جاها با دستگاه میگیرن بعضی جاها از کف پا.واسه پسر من از کف پا گرفتن
هم غربالگری هم زردی از پا میگیرن، زردی ممکنه از رگ دست هم بگیرن. دیگه بستگی به درخواست دکتر داره. بهداشت که غربالگری از پا میگیره
نه عزیزم
نه اون برای تیروئیده
ن اون من دوبار از دخترم گرفتن فقط واسه تیروئید بود نگفتن واسه زردی
هنوز جوابشم نیومده برما اخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.