۵ پاسخ

اگر حالت خوبه و شیر داری باهاش برو بعد خون گیری شیرش بده. اگر نه یه شیشه شیرخشک همراهش بده چون باید بعدش یه چیزی بخوره قندش نیوفته. ما بچه خواهرم رو بردیم چون نزدیک بود هیچی نبردیم دیگه خودشون تو بهداشت قندداغ درست کردن ریختن تو دهنش.بچه خواهر منم خیلی گریه کرد ولی یه چیزی خورد دیگه آروم شد بیشتر حالت شوک داره براشون. خودت هم تو اتاقی خون میگیرن نرو یکی دیگه رو بفرست آدم دلش طاقت نمیاره چون گریه میکنن

منم باید ببرم 😶

اره یکم گریه میکنن

الهی بگردم نه عزیز اصلا متوجه نمیشن

اره گریه میکنن

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد