فرزند پروری

تب


استامینوفن

سرفه

۱۰ پاسخ

شاید برنامه ریخته برای اون پول بیرون گود نیستی که ببینی اونم تو این شرایط لازم داره پولشو توقع دارید بگه نمیخواد بدی خب دم عیداونم پول لازم

واقعا گاهی شعور به سن نیست

.

تصویر

حق داری واقعا ولی خب اونم شاید رو اجاره حساب کرده .الان دست همه خالیه.ما هم همینطوریم

حالا مستاجر ما باید ۱۰ هم بزنه هر ماه دیر میزنه الآنم هنوز نزده منم صفرم بخدا روم نمیشه پیام بدم 😢🫠

بگو خیلی نیازداری از پول پیش بردار ششم اجاره تو میدیم بزار سرجاش

خدا ب ما مردم رحم کنه و کمکمون کنه کسی بفکرمون نیست

چه مغازه ای دارین؟؟

ما هم‌همینطور عزیزم
فردا موعد چک اجاره مغازه است
مغازه‌ما برای شهرداریه هر سه ماه چک گرفته
مطمین باش صبح اول وقت میره برداشت میکنه نمیگه مردم تو شرایط بدی هستن بزار فرصت بدم

عزیزم یعنی توضیح هم بدین درک نمیکنه حالا اونم بنده خدا ی موقع میبینی شب عیدی درآمدش از همینه بگین ی مقدار میزنیم تا دوباره بعد

سوال های مرتبط

مامان xxxxx مامان xxxxx ۶ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۶ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۶ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۶ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۶ سالگی