تب فرزند پروری استامینوفن

تصویر
۴ پاسخ

منم نبردم تابستون میبرم وقتم ندادن تواین شرایط کشور یه سال دیرم بره برام مهم نیست

حتما فقط،شما نیستین خیلی‌ها هستن تو مناطق دور ،نمیشه سایت بسته بشه بعد از بهتر شدن شرایط شما هم فکر کنم مابین بچهای که برای سال بعد میخوان سنجش بشن ،سنجش رو براتون انجام میدن

عزیزم من دخترمو سنجش نیردم بنظرت دیگه دیرشده؟؟ باید کجا ببرم

هیچی فعلا که اعلام کردن تمام نوبت های نه اسفند به بعد محفوظ فعلا هم کسی حضوری نیاد تا اوضاع درست بشه

سوال های مرتبط

مامان xxxxx مامان xxxxx ۶ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۶ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۶ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۶ سالگی