۱۰ پاسخ

چرا وقتی خبرگزاری داخلی میشه
غیر قابل اعتماد میشه ؟

منم دلم برای اینستاگرامم تنگ شده یه سری پیج عالی داشتم 💔 ما اصلا نرم افزار داخلی غیر از همراه بانک نصب نمیکنیم همسرم به خاطر خبرراست که آدم حسابی بودن رفت بله نصب کرد که اون بنده‌های خدارو دیروز مثل اینکه گرفتن کانالشون و بستن 😔

من پولی داشتم قطعه
ازاین حالت سیم کارت سفیدا میفروشن ک اونام خیلی گرونه
شوهرمن دیشب گرف ک اصلا افتضاح ضعیف بود نمیدونم چیکار کرد مبگف میرم پولمو پس میگیرم
خیلیم هست هزینش لعنتی

خبر راست از نطر شما چیه؟

پولی واقعا گرونه یک گیگ۴۰۰ هستش

واقعا منم خسته شدم از این وضعیت من تو اون دوازده روز با ایرانسل وصل بودم ولی الان اصلا هیچی وصل نمیشه

تو روبیکا سرچ کنین اکو احسان ، خبراش بی طرفانه است

من پولی خریدم قط شذ وصل نمیشه

من پری روز ارایشگاه بودم از بیست نفر سه نفر تو اینستا میچرخیدن با پولی

نه بابا اینترنت کجابود

سوال های مرتبط

مامان 🦦فـنـــــدُق🦦 مامان 🦦فـنـــــدُق🦦 ۲ سالگی
بچه‌ها یه چیزی بگم؟ نمیدونم ممکنه ناراحت شن بعضیا یا هرچی ولی واقعا از روی دلسوزیه...من از دیشب حالم بده با بعضی از تاپیکایی که تو گهواره دیدم

چرا وقتی وضع مالی خوبی ندارید میزارید بچه‌هاتون بشن دوتا یا سه تا؟ بلد نیستید جلوگیری کنید یا چی؟ اگه دلتون بچه میخواد خب همون یکی کافیه...
یا اگه مثلا شوهرتون بداخلاقه...خیانتکاره...دست بزن داره چجوری میزاری این همه بچه گیرت بیاد که روحیش تو بزرگسالی آسیب ببینه ... یه خانمه دیشب بود تو خونش دستشویی و‌حمام نداشت باورتون میشه؟ چرا باید بزاری چهارتا بچه گیرت بیاد...مشکل دستشویی و حمامشون که از واجباته قراره چجوری حل شه واقعا؟ بعدم بچش بستری شه بخاطر عفونت ریه و سرماخوردگی...چقدر دیشب بخاطر دل این بچه من گریه کردم 😭😭

فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری
مامان آیکان👼 مامان آیکان👼 ۲ سالگی