۱۴ پاسخ

دوتا کیف و چجور میخوای بگردونی
مگر اینکه پسرت خودش کوله شو بندازه رو دوشش توام یکی دگ دستت بگیری

استفاده هم زمان دوتا کیف خیلی سخت میشه هی باید وسیله اینورو اونور ببری همون یکی ببر پسرتم دیگه کم کم بزرگ میشه وسیله کمتری میخواد

همینو استفاده کن دیگه

پسرت بزرگ شده دیگه نیاز به وسیله ریادی نداره ک نهایت یه دست لباس..
براچی بری یه کیف دیگه بگیری !همینو استفاده کن

کیف دختر منم کالرلند بود ، عجب جنسی داره خدایی .
ولی چون دخترم از کیفش استفاده می‌کنه دوباره یه دونه خریدم .

من یکی دیگه گرفتم . چون میریم روستا خونه مادرشوهرم یا تو راه هستیم ترجیح دادم دوتاشون داشته باشن به علاوه کیف پسرم سر سرویس کالسکه بود جنسش تعریفی نبود

خوبه

منم دخترم ۴ سال و نیمشه برا خودش کوله کوچولو‌گرفتم خودش اونو میندازه چون دومی دنیا بیاد نمیشه دوتا ساک حمل کرد سخته

همینو استفاده کن عزیزم چرا بگیری دوباره

بنظر من نگیر لباس پسرت محدود میشه دیگه بزرگ شده بیشتر برادخترتو بزار همین کافیه

اره اینم هست که دوتا کیف رو‌نمیشه باهم حمل کرد

نه پیشنهادم اینه همین کافیه
جا هم که میشه

من سر دخترم کوله خریدم اما سر پسری ساک خریدم چون معمولا دوتا بچه لباس بیشتره بخاطر همین یدونه کمه بنظرم

والا من خودم ی ساک دارم پسرم یکی
شوهزم یکی هر جا میرم باهامه زیاد خانه نیستم واسه دخترم هم باید بگیرم

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی