اره حتما بالاخره وسیله هاش مبخواد توش بمونه
منم نشستم وقتی از بیمارستان میارمش خونه میشورم
نه کیف نمیخواد
ن بنظرم
سلام من شستم انقدر هم کثیف بود به ظاهر تمیزن
با دست شستم و مایع
بعد کل لباساشو شستم گذاشتم ساکش
عزیزم شما لباسارو وسایلشو با چی میشورید؟ با دست یا لباسشویی خودتون؟من نی نی واش دارم امروز شستم ی مقدار ولی خب خشک کن ندارن میخواستم ببینم میشه با ماشین لباسشویی بزرگا شست از نظر بهداشتی
برا چی میشوری مگه نو نخریدی؟
الان چیا رو میشورین ؟؟
من فقط لباسا و حوله و دستمال خشک کن هاشو شستم دیگه
منم همین رنگ کرمشو گرفتم،مبارکه،ب سلامتی استفاده کنی
من نشستم ولی وسیله هامو جدا جدا تو پلاستیک فریزر گذاشتم
نه نشور
خیلی خوبه مبارک باشه ❤️
به نظر من نشور
وای نه دیگه🤣
ولمون کن عامووووو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.