وزن بچه من دو کیلو هست خوبه تو این هفته

۵ پاسخ

اره عزيزم وزنش خوبه

اره خوبه من ۳۳هفته ۵ روز رفتم گفت ۲۲۰۰
وزن تولدش تو ۳۸ هفته و ۵ روز ۳۹۰۰بود خداروشکر

اینو ببین

تصویر

اره خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Hana🩷 مامان Hana🩷 روزهای ابتدایی تولد