این قرصا برای چیه دکتر نوشته بود؟

تصویر
۴ پاسخ

هر دوتاشون برا عفونت هست
کلیندامایسین برا عفونت باکتریایی و قارچی واژن هست

آره بالایی برای عفونت ولی پایینی رو نمیدونم

گوگل کنید خب،گوگل بالامیاد

بالایی برا عفونته پاینی رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرشیدا🌞 مامان آرشیدا🌞 ۲ ماهگی
مامان پروا🍼🩷🤱 مامان پروا🍼🩷🤱 ۳ ماهگی
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری