ماما ویت مولتی ویتامینه، ال آرژنین برای خونرسانی بهتر به جنین
خیلی خوبه بخور حتمان ماماویت کلی ویتامین داره خیلی خیلی عالیه
خوب پیش دکتر بودی میپرسیدی ازش
ویتامینه با ال ارژنین که وزن میده به نینی
ماماویت مولتی ویتامین اون یکی فکر میمنم واسه یبوسته
ال آرژنین واسه وزنگیری جنین هستش
ال ارژنین رو میگن برای وزن دهی خوبه ..
اون یکی مشخص نیست اسمش چیه
گوگل بزن ببین چین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.