سلام این قرصا برای چیه دکتر ب من داده

تصویر
۸ پاسخ

ماما ویت مولتی ویتامینه، ال آرژنین برای خونرسانی بهتر به جنین

خیلی خوبه بخور حتمان ماماویت کلی ویتامین داره خیلی خیلی عالیه

خوب پیش دکتر بودی میپرسیدی ازش

ویتامینه با ال ارژنین که وزن میده به نینی

ماماویت مولتی ویتامین اون یکی فکر میمنم واسه یبوسته

ال آرژنین واسه وزنگیری جنین هستش

ال ارژنین رو میگن برای وزن دهی خوبه ..
اون یکی مشخص نیست اسمش چیه

گوگل بزن ببین چین

سوال های مرتبط

مامان دلیار🍭🎀 مامان دلیار🍭🎀 ۱ ماهگی
مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پدرام مامان پدرام هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد