۵ پاسخ

برای رفلاکس باید شیرخشک های Ar استفاده بشه عزیزم من ببلاک ای آر میدم غلیظه و بالا نمیاد

یا نان ای آر یاهم ببلاک ای آر

ولی شیر ARمال رفلاکس باید اونو بدی

ببلاک معمولی

نان اچ آ

سوال های مرتبط