۱۴ پاسخ

دستکش نپوشون بزار لمس‌کنه اطرافشو

بله مجازه فقط باید صبح بخوری وتایمش بلافاصله بعد از شیردهیت باشه ...

بعداز زایمانم من کاپوچینو خیلی میخوردم چون سزارین بودم کتفم و گردنم بخاطر داروها بی حسی درد میکرد و میگرفت. الانم بخاطر شبا همش بیداری دارم برای پسرم صبح ها یه شات اسپرسو میخورم. بنظرم تاثیری روش نداشته بخواد بخوابه میخوابه، نخوادم بخوابه فلک حریفش نیست

بله گلم

تو بعد زایمان همه چی میتونی بخوری مخصوصا اگه سزارین شدی بخور که مواد بیحسی از بدن دفع بشه

قهوه بخوری شیر که میدی بچه هم بیدار میمونه 😅مگر این که بعد شیردهیت بخوری که تاثیرش کمتر باشه

شیرکمکی چی میدی بهش منم میخوام بعد زایمانم بدم نمیخوام همش شیرخودموبخوره

اوی خودا لپاااشو 😍😍😍

بخور مشکلی نداره

سلام عزیزم ۳ بچه داری
خدا حفظشون کنه
اون ۲ تا جیه

وایی خداا فسقلی چ نازخوابیده😍🧿

من که میخورم خوابشم خوبه بچم

دکتر به من گفت برای اینکه تأثیر داروهای زایمانت کمتر بشه و سردرد نگیری صبح و ظهر میتونی قهوه و نسکافه بخوری
ولی عصر و شب اصلا نخور

ن بچت بیدار میمیونه و بزور می‌خوابه حتی چایی هم بده

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی