😅🤣🤣🤣🤣🤣واییی
بنظرم دار با زبونت خودت اول از همه گول میزنی
وگرنه مگه میشه انقدر حرف بخوری ناراحت نشی!!
سعی کن اگه نمیتونی فحش ندی اصلا جواب ندی
یه تنبیهی برا خودت در نظر بگیر
گلم اول که مهم خودتی ولی اینم بدون مردا از این رفتار خیلی بدشون میاد زندگیتو خراب نکن
شاید اگه یکم به ظاهرت زنانگی اضاف کنی رو اخلاقتم اثر بزاره
لباسای خانومانه بپوش
موهاتو قشنگ ببند
یکم ارایش کن
لاک بزن(اگه نماز نمیخونی)
😐😐😐😐😐راضی ای از این وضع؟
واییی🤣🤣🤣🤣 چه خوب تعریف کردی
واییی دقیقا منم اینجوریم با شوهرم فقط به هم فوش ناموسی نمیدیم بعدام جفتمون مربی کشتیم ببین وقتی دعوامیشه خونه تبدیل میشه به زمین کشتی🤣🤣🤣🤣🤣🤣
من ادبیاتم اینجوری نیست ، شوهرم هم کلا اهل حرف زشت نیست ولی منم ظرافت زنانه ندارم ، بزک و طلا دوست ندارم ، بیشتر از کار خونه کارهای مردانه رو دوست دارم ، برق کاری و لوله های خونه خراب بشه من درست میکنم یا کمدی چیزی بخوایم جابه جا کنیم من میبرم ، استخوان بندیم هم درشته و گریه نمیکنم برعکس شوهرم خیلی دخترونه س 😅
چرا نتونستم جلوی خودمو بگیرم😂😂😂😂
😂😂😂😂خدانکشتت دلم باز شد لعنتی
ببین قبل اینکه روحیه ات زنانه باشه شما خیلی بد دهنی!اول به خودت بگو من هیچوقت حرف زشت نمیزنم اصلا این طور صحبت کردن مناسب خانم نیست از نحوه صحبت کردن شروع کن تا بقیه رفتارها
😂😂😂😂😂ببخشیدا ولی خندم گرفت 😂
خدا نکشتت خندیذم
🤭🤭🤭🤭
واای خدا شرمنده خندم گرفت 😂😂😂😂😬😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.