یا وقتی پخت واسش برمیدارم بعد واسه خودمون ادویه میزنم
من خیلی وقتا غذاهای خودمونو میدم ولی کم نمک و کم روغن و بدون ادویه بجز زرد چوبه ک محازه
عزیزم منم دخترم دوس داره از سفرمون بخوره برای همین هر چی درست کنم نمک کم میزنم غذای ادویه دارم ک میپزم یکمیش جدا میکنم ادویه نمیزنم میارم پا سفره با خودمون بخوره
من هر روز زرده یا تخم بلدرچین به پسرم میدم خالی دوست داره میخوره ولی چون تکراری نشه یا بدش نیاد تو صبحونش میریزم
هر روز یا اوتمیل یا فرنی مختلف براش درست میکنم
علاوه بر اون گاهی تخم مرغ سرخ میکنم با کره و خرما
خب غذاهایی که خودتون میخورین و بده بهش
منم اکثرا غذای خودمون و قبل اینکه نمک و ادویه بزنم جدا میکنم میدم به پسرم چون اونم خیلی دیگه سوپ دوست نداره
من هرچی خودم درست میکنم ب پسرم میدم
غذای خودتونو بده بهش
از ده ماهگی میتونی غذای سفره رو کمکم شروع کنی ، مگر اینکه آلرژیش زیاد باشه ، فقط دیگه به غذای خودتون ادویه های مجاز بزن
خب دیگه غذاهای خودتونو چشیده اونارو دوس داره از همونا بهش بده نخوردن غذا که بدتر از دادن غذای سفرس
دکتر چرا گفت مشکلی نداره اوکیه .غذای خودتونو بده بدون نمک و ادویه
خب از غذا خودتون بده مشکلی نیستش که
بعدش یک شربت دل درد بده بهش
مال منم هیچی نمیخوره ی مدته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.