۶ پاسخ

چیزی بخوای به دهنش بزنی خیلی زوده بعد تا یکسالگی نباید از غذاهایی ک خودت میخوری بهش بدی
من به توصیه دکترش تازه آبو شروع کردم

خیلی زوده

بزار پنج شش ماهش بشه بعد

از پنج ماهگی این کارارو بکن شش هم غذا لده فعلا زوده

سه ماهگی خیلی زوده مگه دکتر بگه مزه رو هم بفهمن ممکنه دیگه شیر نخورن

من سه روزه اب جوشیده شده با یدونه قند میندازم توش ۲۰ سی سی میدم بخوره خوشش میاد

سوال های مرتبط

مامان پارسا و کیان🐣 مامان پارسا و کیان🐣 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی