سلام مامانا آزمایشی که بعد از سنو انتی میدن واجبه بدیم

۶ پاسخ

اره اصلیش همونه حتما قبل ۲۴ ساعت بری

بله باید بری

اره گل اگه واجب نبود انقد تاکید نمیکردن براش

من ان تیم خوب بود دیگه سلفری ننوشت

اگه همه چی خوب باشه برات نمینویسه

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری
مامان دخترا مامان دخترا هفته سی‌ام بارداری