چرا میگن سنو انتی فقط واجبه که بدی آزمایشش نیاز نیست؟

۸ پاسخ

سونو NTبدون آزمایشش فاقد اعتبار هست

دیدی تازگیا کلی نی نی خوشگل و سفید و چشم رنگی زیاده شده ولی وقتی پدرو مادرشونو میبینی هیچ شباهتی پیدا نمیکنی و اولین سوالی که به ذهنت میرسه اینه که چطور ممکنه از پدر و مادر سبزه و چشم و ابرو مشکی ، نی نی سفید و بور و چشم رنگی بدنیا بیاد؟؟🤔🤔🧐
وارد لینک زیر شو تا دلیلشو بدونی

اگه تو هم میخوای نی نی خوشگل👶🍼بدنیا بیاری فقط کافیه رژیم زیبایی ( بدون دارو و مواد شیمیایی ، فقط با میوه های ارزان و در دسترس) ما رو تهیه کنی و تاثیرشو ببینی😍🥺
رژیم برگرفته از ده ها مقالات خارجی و طب سنتی و اسلامی میباشد 👇👇
شروع رژیم میتوانید از قبل بارداری و از هر ماهی هستید

رژیم تعیین جنسیت
رژیم هوش و زیبایی
رژیم سه روزه زیبایی پوست و کاهش وزن
شامپو ضد ریزش گیاهی
حتما عضو شو تا مارو گم نکنی 🥰


فردا جشنواره داریم همه پکیج ها به یک سوم قیمت بفروش می‌رسد 😍😍
@paaaaakk

https://eitaa.com/nininazanin
@nininazanin

هر دوش رو بده
اگه همچی عالی باشه دکتر دیگه آزمایش آنومالی و نمیخواد سونو میدی فقط

ازمایش و سنو ان تی واجبه

هردو واجبه چون شاید مشکلی که تو ازمایش باشه تو سونو نشون نده حتی ازمایش انومالی هم مهمه

ازمایش مهمه خیلی و ربطی ب هم ندارن...

ن هردوش واجبه

کی گفته اتفاقا باید حتما تو یروز بدی و خیلی مهمه مکمل هم دیگن

سوال های مرتبط

مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان السا و تودلی❤️ مامان السا و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترا مامان دخترا هفته سی‌ام بارداری