وقتی سنو انتی خوبه ازمایشم واجبه بریم ..!؟

۱۴ پاسخ

ربطی نداره که
سونو خوبه شاید ازمایش شک داشته باشن دوتاش واجبه در یک روز هم باید باشه

بله تکمیل کننده همن

فردا صبح برو ازمایش بده حتما

بعله.

جنسیت و چیگفت؟

خداروشکر که خوبه عزیزم اره برو

اره برو

باید تو یه روز انجام بشه 😕

صد در صد اونم مهمه

آره
واجبه باید بری

بله حتما باید بری یه سری فاکتور ها فقط تو ازمایش هست

باید حتما آزمایش بدی

ازمایشش خیلی مهمه

حتما برو

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان السا و تودلی❤️ مامان السا و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق🤱♥️ مامان فندق🤱♥️ هفته یازدهم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۲ ماهگی
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته چهلم بارداری
مامان میکائیل تودلی مامان میکائیل تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری