آزمایش انتی چیه واجبه بریم؟

۹ پاسخ

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
بله که واجبه

واجبترین آزمایش بارداریته

بی نهایت واجبه

بله واجبه عزیزم

برا سندروم هست باید بری

اره خیلی مهمه

شدیدا

بره ریسک سندردم هست اره باید بری

بله واجبه خیلی هم واجب حتما انجام بده چون تیغه ی بینی جنین خیلی مهمه
دور از جون برای سندروم داون

سوال های مرتبط

مامان دخترا مامان دخترا هفته سی‌ام بارداری
مامان Hasani مامان Hasani هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا 🌱💚 مامان هدیه خدا 🌱💚 ۴ ماهگی
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری