ازمایش سلفری چیه؟واجبه؟کسی اطلاعاتی داره؟

۷ پاسخ

من خودم از دکترم خواستم که سلفری بدم. دیگه اون ازمایش معمولیو ندادم. روز سونوی انتی رفتم سلفری دادم. جواب ان تیم هم عالی بود یک و نیم بود ‌ولی رفتم دادم چون سلفری دقیقترینه

من خودم خواستم انجام بدم، همون روز سونوی ان تی، بعدش رفتم آزمایشگاه دنا. ماشالا حدود ۱۳ میلیون شد، بیمه هم هیچی قبول نمیکنه😕 ولی بهت بگم میرزید. دیروزم جوابش بعد ده روز اومد برام. استرسم تا حد زیادی کم شد خدا رو شکر

اگه دکتر به ان تی مشکوک بشه سلفری می نویسه

نه واجب نیست هر کس دلش بخواد خودش می‌ره

منم به اختیار خودم انجام داد دکترم گفت نیاز نیست
برای اینکه خیالم راحت شه انجام دادم
اسفند ماه بود شد۹تومن

واجب نیست برای همه فقط کسایی که انتی شون مشکوک بوده سلفری میدن یا اگه بخان جنسیتو بفهمن

اگه دکترت گفته باید بدی بده من دادم خداروشکر جوابش خوب بود ۱۱ میلیون شد

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان آراد🐻🤎 مامان آراد🐻🤎 ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری