خانوما آزمایش سلفری واجبه؟

۳ پاسخ

دکترم به من گفت همه بالای ۳۰ ساله ها رو میفرستیم سلفری چون آزمایش خون عادی ریسکشون رو بالا میزنه

بستگی به سن داره و اینکه اگه مشکلی تو انتی باشه میفرستن

اگه دکتر گفته باشه بله

سوال های مرتبط

مامان آراد🐻🤎 مامان آراد🐻🤎 ۲ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی