خانما آزمایش غربالگری دوم واجبه بریم؟

۱۳ پاسخ

بچه ها جنگ میخاد شروع بشه هنوز

بله رشد جنینو و چقد بزرگ شده و مغزش چقد پیشرفت کرده چه مشکلی داره
اینارو بررسی میکنن که اگه مشکلی بود زودتر بفهمن و اقدام کنن

من واسه بارداری قبلیم سونو انتی دادم خوب بود واسه انومالی رفتم گفت مشکل داره خیلی خوبه دوتارو بدی

این یه چکاب از سلامت بچه اگه بری خودت مطمئن تری حتما برو خیالت راحت بشه

من رفتم چون یه سقط داشتم گفت بهتره انجام بدی

اگه آمینو سنتز بریم بازم باید غربالگری دوم و انجام بدیم؟

اگه جواب اولیت خوب باشه معمولا نمیفرستن
ولی خب بهتره که بری
من انجام دادم

من امروز انحام دادم
با اینک سونو و آزمایش انتی هر دو خوب بود

والا من رفته بودم غربالگری اول اونجا یه خانومه بود سونو و ازمایش اولش خوب بود دومی هم‌سونوش خوب بود گفت نیازنیست بری

من‌مشکلی نداشتم ولی دکترم باز نوشت رفتم نمیدونم والا 💆

اختیاریه

دکترت نگه آن تی خوب باسه نباید بری

میتونی بری میتونی نری بهتره ک بری

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 🧿 مامان آرسام کوچولو 🧿 ۴ ماهگی
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری