۹ پاسخ

من ک هیچ کدوم انجام ندادم سنو مهم بود ک خداروشکر همه چی خوب بود

من انتی کم ریسک بود ننوشت

بنظرم غربالگری از واجبات و صد درصد باید بری حتی بنظرم اگه بتونی سلفری رو هم بری خیلی خوبه ،من که به دکترم گفت برام سلفری نوشت

من انجام دادم غربالگری ها از واجباته

نه واجب نیست اگر انتی خوب باشه

عزیزم من نوشت انجام دادم انجام بدی خیالت راحتره

من غربالگری اول نرفتم ،غربالگری دوم رفتم و هیچ مشکلی نداشت

من اصلا نمیدونم
دکترم ننوشت چیزی 🤷🏻‍♀️

بستگی ب دکترت داره چی تشخیص بده من گف نیاز نیس برم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا 🌱💚 مامان هدیه خدا 🌱💚 ۴ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 🧿 مامان آرسام کوچولو 🧿 ۴ ماهگی
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری