من😐اصن ن اول ن دوم🤣
من🥴🖐️
دکتر برای من نوشته قراره برم انتی هم خوب بود
من نرفتم 😐.فقط انومالیمو میرم .آزمایششو نرفتم
من که انجام دادم با لینکه آزمایش انتی هیچ مشکلی نداشتم برای خیال راحتی خودم انجام دادک
من هردو رو فقط سونو رفتم
نمیدونستم باید همون روز آزمایششو داد
دیر شد دیگه فایده نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.