کیا غربالگری دوم رو نرفتن؟!

۶ پاسخ

من😐اصن ن اول ن دوم🤣

من🥴🖐️

دکتر برای من نوشته قراره برم انتی هم خوب بود

من نرفتم 😐.فقط انومالیمو میرم .آزمایششو نرفتم

من که انجام دادم با لینکه آزمایش انتی هیچ مشکلی نداشتم برای خیال راحتی خودم انجام دادک

من هردو رو فقط سونو رفتم
نمی‌دونستم باید همون روز آزمایششو داد
دیر شد دیگه فایده نداشت

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Sellin🩷🐣 مامان Sellin🩷🐣 ۲ ماهگی