سلام مامانا غربال گری دوم اجباریه حتما باید بریم کیا نرفتن

۵ پاسخ

برای منم دکترم نوشته برم،ولی نمی‌خوام برم چون غربالگری اولم نرمال بود فقط آنومالی می‌خوام برم

دکترم گفت نمی‌خواد بری سونوت خوبه لازم نیست

سلام سونوی انومالی اجباریه ولی ازمایش غربالگری دوم اجباری نیست،
سونوی انومالی کامل اندام بچه رو بررسی می کنن اگر مشکلی داشته باشه یا تو دوره ی جنینی درمان رو شروع می کنن یا بعد دنیا اومدن سریع درمان رو شروع می کنن، و از این جهت خیلی مهمه

آنومالی سونو رو حتما برو

من نرفتم

سوال های مرتبط

مامان زریان مامان زریان هفته شانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
سحر سحر قصد بارداری