۲بار باید غربال گری بدی؟

۳ پاسخ

یکی ۱۲ هفته که بعد سونو باید با جواب سونو بری آزمایش میشه سونوان تی .یکی ۱۸ هفته سونو و آزمایش داره دوباره میشه سونوی آنومالی

عزیزم دوست داشتی بیا گروه تلگراممون
باردارن همه
تعداد هم زیاد نیست
به این ایدی پیام بده
@ftme_kh91

یک انتی هست یکی آنومالی دیگه
همین دوتاست

سوال های مرتبط

مامان زریان مامان زریان هفته شانزدهم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابراهیم👶😘🐤💙 مامان ابراهیم👶😘🐤💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی هفته بیست‌وچهارم بارداری