کسی هست غربال گری نرفته باشه نینی سالم باشه

۷ پاسخ

چرا حتما برو

الان دیگه نرفتی بهش فکز نکن عزیزم قدیما اصلا سونو نبوده بسپار به خدا

خواهر من نرفت
خداروشکر نی نیش سالمه
فقط سونو رو رفت آزمایش رو نداد
نگران نباش

صد در صد همچین موردی هم وجود داره، هیچ قطعیتی وجود نداره، بخاطر این نباید ریسک کرد

نرفتم آزمایش خون ندادم فقط سنو انتی دادم

باید بری

نمیخوای بری؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فرشته زمینی مامان فرشته زمینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
سحر سحر قصد بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابراهیم👶😘🐤💙 مامان ابراهیم👶😘🐤💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ودوم بارداری