خانوما آزمایش غربالگری دوم واجبه که انجام بدیم؟؟

۶ پاسخ

اره حتما انومالی و انتی انجام بده

آره برای ژنتیک و اینا هست مهمه

اره حتما انجام بدی

بستگی به میزان نگرانی و مسئولیت خودتون داره وگرنه هیچ چیز اجباری نیست

من آزمایش نداشت غربالگری دوم یعنی انومالی فقط گفت برو سونو ک دیروز انجام دادم

منم انتیم همه چیم خوب
ولی دکتربرام نوشته که انجام بدم

انشالله که خیره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسام کوچولو 🧿 مامان آرسام کوچولو 🧿 ۴ ماهگی
مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی