اره حتما انومالی و انتی انجام بده
آره برای ژنتیک و اینا هست مهمه
اره حتما انجام بدی
بستگی به میزان نگرانی و مسئولیت خودتون داره وگرنه هیچ چیز اجباری نیست
من آزمایش نداشت غربالگری دوم یعنی انومالی فقط گفت برو سونو ک دیروز انجام دادم
منم انتیم همه چیم خوب
ولی دکتربرام نوشته که انجام بدم
انشالله که خیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.