اگر ازمایش ان تی خوب باشه معمولا نمیگیرن ولی سونو رو باید بدی حتما
همه چی هم خوب باشه باید بدی ، فاکتور های مختلفی رو برسی میکنه . من ان تی هیچ مشکلی نداشتم تو ازمایش غربالگری دوم که اونم بدون ریسک بود اما احتمال دفع پروتئین رو داده بود که دکتر بهم سونو داپلر داد بعدم اسپرین داد بهم
اگر ازمایش ان تی خوب باشه واجب نیست ولی من میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.