آزمایش غربالگری دوم برای چیه ؟!؟
واجبه حتما باید انجام داد ؟؟

۳ پاسخ

اگر ازمایش ان تی خوب باشه معمولا نمیگیرن ولی سونو رو باید بدی حتما

همه چی هم خوب باشه باید بدی ، فاکتور های مختلفی رو برسی میکنه . من ان تی هیچ مشکلی نداشتم تو ازمایش غربالگری دوم که اونم بدون ریسک بود اما احتمال دفع پروتئین رو داده بود که دکتر بهم سونو داپلر داد بعدم اسپرین داد بهم

اگر ازمایش ان تی خوب باشه واجب نیست ولی من میدم

سوال های مرتبط

مامان فندق
کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی👧🏻🩷 مامان نینی👧🏻🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری