دکتر واسم نوشت رفتم دادم ۱۶ هفته
دکتر ب من گفت انجام بده ، با اینکه ان تی همه چیز خووب بود گفت چون سلفری ندادی این برای خاطر جمعی بیشتره ، و این آزمایش میتونه درصد درست بودن ان تی رو بیشتر کنه ، من ۵ اردییعشت باید انجام بدم
ن من انجام ندادم
اگه سونو و ازمایش ان تی ریسک داشته باشه میگن انجام بده
دکتر من گفت لازم نیست چون ازمایشم خوب بود
دکتر اگ صلاح باشه مینویسه اگ غربالگری اول خوب بوده نیاز نیست
بله گلم باید انجام داد من با اینکه سونو انتی و ازمایش انتیم خوب بود دکترم گفت اینم انجام بدم
من انجام ندادم
من دکترم ننوشت واسم باید ببینی صلاح دکترتون چیه
نه دیگه نوشته تو توضیحاتش
من انجام ندادم دکترم گفت مال حاملگی هایی که ریسک دارن
نه دکترت بگه میدی ٫ نگه نه
باید دکترت بنویسه اگ نیازه
برا من یکیشون کواد مارکر نوشت
یکیشو الفارو
دیگ کواد دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.