سلام خانم ها غربالگری ۳ ماه دوم چیه؟باید حتما انجام داد اسمش چیه؟

۲ پاسخ

18 هفته آنومالی هست عزیزم.بله مهمه.

بنظرم غربالگریا همش واجبه..

سوال های مرتبط

مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ویهان تودلیم💙 مامان ویهان تودلیم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری