۳ پاسخ

قشنگ تکون میخوره ولی. درد دارم نمی‌دونم چرا

منم هر ماه ۲۴ یکی دو روز درد دارم حتی بیشتر

بخاطر هورمون ها طبیعیه منم همینجوری میشم‌موقع های زمان پریودیم حتی خلق و خوم هم مثل اون دوران میشه 😂

سوال های مرتبط