۵ پاسخ

من پشت دستام اینجوری شده

من بارداری قبلی گرفتم کل بدنم بود میخارید و قرمز و ورم میکرد خیلی بد بود چند روز طول گوید خوب شدم

سلام عزیز
من گرفتم و واقعا وحشتناک بود پدرم دراومد حتی الانم تا ی چیز گرمی میخورم کل تنم میوفته به خارش
برو دکتر برات باید آزمایش آنزیم کبدی بنویسه اگه آنزیم کبدمشکلی نداشت به امیدخدا احتمالا بهت سیتریزین و پماد بده استفاده کنی چون به من همینا رو دکتر داد

آره من اول بارداری چند وقت پیش هم یه خفیف زدم انقدر دکتر رفتم ازمایش دادم هیچکس نفهمید ازچیه دیروزم رفتم متخصص پوست چون میخوام گزاز بزنم ترسیدم بدنم واکنش نشون بده بهم آمپول داد یه ساعت قبل واکسن بزنم با یه قرص

من‌اوایل یه طرف صورتم اگزما بود فک کنم
چرب نگه داشتم بهتر شد
و دستام یه بخشیدن بعضیا زیاد میشه نرم‌کننده و مرطوب کننده میزنم کمتر میشه میره

سوال های مرتبط

مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی