خانم‌ها کسی خارش گرفته یا ترشحات پنیری بدون بو؟

۲ پاسخ

بله بنده سر کلاژی هستم با این پماد هی در حال انگشت کردن خود هستم😂🤦🏽‍♀️

بله عزیزم خارش و سوزش😑
پماد کلیترومازول دکترم داد فقط بیرونی میزنم سریع میوفته

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۸ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی