خانوما من ترشحات پنیری و خارش دارم چیکار کنم

۳ پاسخ

پماد کلوتریمازول واژینال بزن
عفونت قارچیه
ولی زیاد داخل نکن لوله رو

عفونت گرفتی پماد یا شیافت استفاده کن به دکترت هم اطلاع بده

برو به دکترت بگو برات پماد مینویسه که داخلی استفاده کنی چون عفونت خیلی بده. زایمان زودرس هم میاره

سوال های مرتبط

مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد