۲ پاسخ

من یه بار مسواک گذاشتم فریزر ۵ دقیقه بعد دادمش آروم شد

من ژل لثه باریج گرفتم
پاراکید شبا قبل خواب میدم
مسواک انگشتی میزنم براش
دندونیشو میزارم تو فریزر بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان رادمان 🩵 مامان رادمان 🩵 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین🤍🪐 مامان ماهلین🤍🪐 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی