۵ پاسخ

ن میگن میوه ندید سیب بد نیس ؟

اره اتفاقا دیروز دادم بهش انقدر دوست داشت ول نمیکرد همش میخواست

سیب و هویج رو با آرد برنج میریزید بپزه؟

آره .

اره خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان حامین🩵👶🩵 مامان حامین🩵👶🩵 ۱ سالگی